FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Az M6-osnak még hiányzik az érdi tető

Az M6-osnak még hiányzik az érdi tető

  2006.08.28. 08:01

Kevesebb az autó az M6-os érdi tető és Dunaújváros közti szakaszának júniusi forgalomba helyezése óta a 6-os főúton is.

Az átadás előtt átlagosan 9400, a sztrádaavatót követően kevesebb mint 6100 gépkocsit számláltak naponta. A megnyitás után a dunaújvárosi sztrádát naponta 5600, egy hónappal később 6300 jármű használta az üzemeltető Duna-Intertoll szerint. A főváros és Dunaújváros között a teljes forgalom mintegy harmadával nőtt az idén.

Ennek szakértők szerint az is az oka, hogy a Budapest és Pécs között közlekedők egy része ma már az M6-oson, és nem Zamárdi érintésével autózik, de azoknak is megéri rákanyarodni az M6-osra, akik eddig az 51-es utat használták Baja felé. Mindenesetre az M6-os egyelőre gyakran üresnek tűnhet.

Ez azonban feltehetően csak addig tart, amíg nem készül el az M6-os érdi tető és M0-ás közti szakasza, ahonnan a dunaújvárosi sztráda könnyen elérhető lesz - ennek átadásáról még nincs végleges döntés. Szintén érezhető forgalomnövekedést hozhat, ha elkészül a dunaújvárosi Duna-híd és az M8-as első szakasza, amelyhez az M6-os vége is csatlakozik majd. Ennek átadását eredetileg 2006 decemberére tervezték, ám az árvizek miatt a beruházás előreláthatólag tavaszra készül el.

Összeért az új Duna-híd kosárfüle

Beemelték az épülő dunaújvárosi Duna-híd "kosárfülének" utolsó, 33 tonnás, 13 méter hosszú elemét szombaton. A segédszerkezetekkel együtt 10 600 tonnás, kész acél ívhidat a dunavecsei szerelőhelyről nyolc bárkán úsztatják majd a helyére. A jobb és bal oldali ártéri híddal és a mederhíddal együtt
1700 méter hosszú átkelőt várhatóan jövő júniusban adják át a forgalomnak, fél évvel később, mint azt eredetileg tervezték.

A Duna tavaly őszi alacsony vízállása, majd a kemény tél és a tavaszi árhullám miatt ugyanis a hídépítők nem tudják betartani az eredeti, november végi átadási határidőt, s kérték annak módosítását.
A beruházást tervező Fővárosi Mérnöki Tervező Zrt. irodavezetője, Horváth Adrián szerint az épülő átkelőhöz hasonló nagyságú még sehol sem épült a világon. A dunaújvárosihoz hasonló szerkezettel emelt hidak közül az eddigi legnagyobb, 254 méter fesztávolságú, Oszakában áll.






Forrás: nol.hu
http://www.nol.hu/cikk/415293/

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom