FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : M7-es-tender: a legolcsóbb építőket kizárják?

M7-es-tender: a legolcsóbb építőket kizárják?

  2006.08.03. 07:41

Az osztrák-magyar Porr-Viadom-Terrag-Asdag konzorciuma, a PVT-M7 kaphat megbízást az M7-es újabb, Balatonkeresztúrt Nagykanizsával összekötő szakaszának megépítésére - A hat pályázó közül négyet műszaki okokból kizártak a pályázatból

Várhatóan az osztrák-magyar Porr-Viadom-Terrag-Asdag konzorciuma, a PVT-M7 kaphat megbízást az M7-es újabb, Balatonkeresztúrt Nagykanizsával összekötő szakaszának megépítésére - tudta meg a Népszabadság. A hat pályázó közül négyet műszaki okokból kizártak a pályázatból. /strong>

A lap korábban azt írta, hogy valószínűleg a Vegyépszer-Betonút konzorcium lesz a befutó, amely a korábbi árból több mint 10 százalékot, csaknem ötmilliárd forintot engedve 41,4 milliárdért vállalta volna a 36 kilométeres szakaszt, most azonban úgy tudja, hogy a hat pályázó közül a szakértők véleménye alapján a Nemzeti Autópálya Rt. négyet kizárt a versenyből, köztük a három legolcsóbbat is.

A korábban győztesnek kikiáltott páros mellett így kikerült a körből az első fordulóban győztes osztrák-szlovák Granit-Doprostava, a Bilfinger-Swietelsky konzorciuma és Strabag-Hídépítő páros is. Velük az volt a baj, hogy olyan műszaki megoldásokat választottak, amelyek a szakértők szerint nem megvalósíthatóak, rosszak, vagy utólagos pótmunkákat eredményeztek volna.

Ezek után az osztrák-magyar konzorcium mellett már csak az EGÚT-Debmut jegyezte COLAS Autópálya Építő Közös Vállalkozás ajánlata maradt értékelhető, a két vállalás közül pedig az olcsóbb, a 43 milliárdos nyer a 48,8 milliárdossal szemben. (Mindkét pályázó sokat faragott egyébként az első árból, a PVT 16 milliárdot, a COLAS pedig 10 milliárd körüli pénzt engedett.)

A kérdés már csak az, hogy a gazdasági miniszter rábólint-e erre a végeredményre, vállalva azt, hogy a kizártak minden bizonnyal a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordulnak, vagy egy újabb műszaki értékelést rendel el, esetleg az egész tendert érvényteleníti, bizonytalanná téve ezzel az autópálya átadását, amely a korábbi, 2007 végi időpontról már így is 2008 májusára tolódott.

 

 

Forrás: http://www.hirado.hu/cikk.php?id=135688

 

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom