FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Versenyhivatali bírság az Invitelnek

Versenyhivatali bírság az Invitelnek

  2006.06.24. 08:22

Nem mindegy, mennyiért telefonálunk - a telefontársaságoknak pedig az nem, hogy menynyien. Az új ügyfelek utáni kiélezett versenyben a távközlési szolgáltatók időnként hajlamosak megsérteni a versenypiaci etikettet.

A Vodafone, a T-Mobile és a Pannon után most az Invitelen volt a sor, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fogyasztói megtévesztésre alkalmas hirdetésért harmincmillió forint versenyfelügyeleti bírsággal sújtotta a céget.

A GVH ingerküszöbét most az lépte át, hogy az Invitel 2005. nyári ügyfélszerzési akciója során reklámanyagaiban nullaforintos havidíjat tüntettek fel - mintha szolgáltatásuk választóinak csak a hívásokért kellene fizetniük.

A jelenlegi szabályozás lehetőséget ad a távközlési szolgáltatóknak, hogy saját vezetékes szolgáltatásuk területén túl egy másik szolgáltató vezetékes hálózatát felhasználhassa szolgáltatásaihoz - így tett az Invitel is, hogy az ügyfélkörét bővítse. Arról viszont a reklámanyagokban nem esett szó, hogy az előfizetőnek a hálózat tulajdonosa - a közvetítő - részére továbbra is ki kell fizetnie a havi előfizetési díjat.

Ráadásul a GVH szerint a közvetítőválasztás formáinak ellentmondásos, nem egyértelmű közlése miatt a fogyasztó elveszíthette azokat a kedvezményeket, amelyeket az eredeti szolgáltatójától kapott volna, így az Invitel ígéretével szemben a telefonálás költsége végső soron magasabb is lehet. A GVH azt is sérelmesnek találta, hogy az Invitel a szerződés megkötésekor a fogyasztókat nem tájékoztatta írásban elállási jogukról.

Az Invitel - a 2003 nyarán lezajlott tulajdonosi szerkezetváltás előtt Vivendi Telecom Hungary - versenytársaihoz hasonlóan visszatérő vendég a GVH-nál. A versenyhivatal 2004-ben 55 millió forintra marasztalta el gazdasági erőfölénnyel való visszaélésért. A Vivendi-Invitel 2003 nyarán a koncessziós területén élő lakossági előfizetői számára egy akció keretében hétvégenként egységesen bruttó 45 forintot számított fel.

Ez az eljárás a Hírközlési Felügyelet szerint azon előfizetők számára volt hátrányos, akiknek a hívásai jelentős részben igen rövid ideig tartanak. Próbáltuk megszólaltatni az Invitelt a GVH aktuális határozatáról, a cég képviselője azonban lapzártáig nem nyilatkozott.





Forrás: nol.hu
http://www.nol.hu/cikk/408569/

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom