FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Ha már nincs pénz megy olcsóbban is - osztrák-szlovák cég fejezheti be az M7-es autópályát

Ha már nincs pénz megy olcsóbban is - osztrák-szlovák cég fejezheti be az M7-es autópályát

  2006.06.23. 08:16

A magyar sztrádaépítésben új szereplőnek számító osztrák-szlovák konzorcium tette a legjobb ajánlatot az M7-es még hiányzó, Balatonkeresztúr és Nagykanizsa közötti szakaszának kivitelezésére kiírt tenderen.

A Népszabadság úgy tudja, hogy a Nemzeti Autópálya Zrt. által kiírt közbeszerzési eljárás második fordulójában hat konzorcium adott be ajánlatot, és közülük a legalacsonyabb árat, 41,74 milliárd forintot az osztrák Granit és a szlovák Doprastav konzorciuma (Grando) ajánlotta.

E társaságok eddig még egyetlen magyar autópálya-építési tenderen sem nyertek. Mögöttük végzett a Strabag-Hídépítő páros 45,8 milliárddal, míg az M6-os első szakaszát nemrégiben befejező Swietelsky-Bilfinger duó 46,26 milliárdot kért. A két szomszédos szakaszt építő Vegyépszer és Betonút konzorciuma már nem fért fel a dobogóra 46,29 milliárdjával. A legdrágább ajánlatot a Viadom-Porr-Terrag-Asdag konzorcium (49,9) és a Colas (48,84) adta.

A kiírónak sikerült lejjebb nyomnia az árakat, amelyek elmaradnak az előző körben kínáltaktól, és a szomszédos M7-es szakaszok költségeitől is. A 36 kilométeres sztráda kilométerára 1,1 milliárdra jön ki, míg az M7-es új szakaszain eddig ennél jóval magasabb árak voltak jellemzők, amelyeket csak részben magyaráz a csomópontok, lehajtók, hidak száma.

Az eddigieknél élesebbnek tűnő verseny mellett az is csökkentette az árat, hogy a kiíró megváltoztatott műszaki tartalmú ajánlatokat kért a cégektől. A győztessel egy hónapon belül megköthetik a szerződést, és az építkezés ősszel kezdődhet.






Forrás: ma.hu
http://ma.hu/page/cikk/ad/0/150175/1

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom