FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Scania: Magyarország biobenzin nagyhatalom lehet

Scania: Magyarország biobenzin nagyhatalom lehet

  2006.05.19. 08:01

Beruházásokat tervez, illetve bővíti szolgáltatásait a Scania Hungária Kft. – jelentették be a svéd vállalat vezetői csütörtökön sajtótájékoztatón, amelyen az mfor.hu is részt vett.

A legimpozánsabb teherautó modelleket a Truck Expo kiállításon tekinthetik meg az érdeklődők vasárnapig, ahol többek között Volvo, Iveco, MAN és Mercedes "monstrumokkal" is lehet találkozni.

Harminc új munkahelyet teremtő kereskedelmi kirendeltség építésébe fog idén ősszel a Scania Hungária Kft. A várhatóan 2007 májusára elkészülő kelet-pesti létesítmény mintegy 500 millió forintba kerül.
A VolksWagen többségi tulajdonában álló vállalat Szegeden új használtautó kereskedési központot is létrehoz, amit a megnőtt kereslet tesz indokolttá.

Fő csapásvonal: régiónk és Oroszország

"Gyártási kapacitásunkat sehol nem bővítjük, így magyarországi ipartelep létesítése egyelőre nem jöhet szóba" - mondta az mfor.hu kérdésére Christian Teichmann ügyvezető igazgató. Jelenleg az üzleti stratégia tökéletesítésére és az értékesítési hálózat bővítésére helyezik a hangsúlyt.

Christian Teichmann a sajtótájékoztatón közölte, hogy a közép-kelet-európai régióban pozíciójuk megerősítésére törekszenek. Míg korábban 3 százalékos volt piaci részesedésük a térségben, mára elérték a 10 százalékot. "Folyamatosan figyeljük az Európai Uniós csatlakozásra váró országokat a további terjeszkedés reményében" - emelte ki. Robbanásszerű fejlődésre még az orosz piacon számít. Szentpéterváron és Moszkvában is terveznek az ittenihez hasonló fejlesztéseket.

A szinte az egész világot behálózó vállalat térképén az USA és Kanada fehér foltnak számít. Itt a vállalat korábbi próbálkozásai ellenére nem tudott "gyökeret ereszteni". Ennek oka állítólag, hogy a cég filozófiája és az amerikaiak kamionvásárlási szokásai köszönőviszonyban sincsenek egymással. Az USA-ban ugyanis igen nagy divat volt főleg a 80-as években darabonként megvásárolni a teherautó összetevőit, majd egyedi szerkezeteket komponálni.

Régiós küzdelem a fuvarokért

"A magyarországi árufuvarozásra rendkívül erős nyomást gyakorolnak az olcsóbb munkaerővel, illetve kedvezőbb adózási feltételekkel rendelkező környező országok szállító cégei" - mutatott rá Christian Teichmann. Romániában például 50, Szlovákiában 20 százalékkal alacsonyabbak a bérköltségek, ami jelentős elszívó hatást fejt ki. Versenyképességünket a szolgáltatások színvonalának emelésével tudjuk növelni szerinte.

Erre a kihívásra a vállalat új, egyfajta üzleti tanácsadási szolgáltatás bevezetésével válaszol.
A csütörtöktől elérhető konstrukció keretében nemcsak műszaki, hanem üzemgazdasági tudással rendelkező értékesítők várják a teherautók vásárlóit. "A lízing és a biztosítási feltételek, a karbantartási szerződés minden üzletkötés esetében különbözik. Új szolgáltatásunkkal a lehető leggazdaságosabb megoldás kiválasztásában segítünk ügyfeleinknek" - mondta az ügyvezető igazgató.

A hazánkban 1990-ben alapított, mintegy 660 főt foglalkoztató cég vezetője, hagyományosan mezőgazdaságban erős országról lévén szó, óriási lehetőségeket lát az etanol exportban. A Scania az első olyan vállalat, amely etanolos buszokat gyárt, hangsúlyozta. Stocholm központjában szinte kizárólag ilyen járművek közlekednek. A vállalat a GM tulajdonában álló SAAB-al megállapodott a bioüzemanyagok közös propagálásában. Az EU-előírásoknak megfelelően nemsokára a felhasznált üzemanyag több mint
5 százalékának megújulónak kell lennie.

A menedzser szerint a magyarországi buszértékesítés is nagy potenciálokkal rendelkező terület, ugyanis rengeteg a korszerűtlen jármű. A forráshiányok miatt azonban a gépkocsiparkok modernizálása igen lassú ütemben halad. Tavaly összesen kevesebb mint 400 új buszt vásároltak az országban.
Csak a Scaniának 2005-ben ennél több teherautót sikerült eladnia.






Forrás: mfor.hu
http://www.mfor.hu/cikk.php?article=27215&pat=6

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom