FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Késik az M7-es építése: felfüggesztették a tendert

Késik az M7-es építése: felfüggesztették a tendert

  2006.04.04. 05:55

Felfüggesztette a közbeszerzési döntőbizottság a Nemzeti Autópálya (NA) Zrt. az M7-es autópálya Balatonkeresztúr–Nagykanizsa közötti 36 kilométeres szakasza építésére indított közbeszerzést – erősítette meg lapunk értesülését az ügyben jogorvoslatot benyújtott Vegyépszer vezérigazgatója.

Timár Gyula elmondta: szerintük a tenderkiírás, illetve az előminősítés utáni ajánlatkérés egyes részei jogszabályellenesek. Olyan feltételek is szerepelnek benne, amelyeket nem tud mindenki egyformán teljesíteni, és így nem összemérhetők egymással az ajánlatok. A példákat firtató kérdést azzal hárította el, hogy bonyolult ügyről van szó. A 15 oldalas jogorvoslati kérelmük tárgyalását a döntőbizottság április 12-re tűzte ki.

Az NA Zrt. február végén zárta le a pályáztatás első, előminősítő szakaszát. Mind a hét jelentkezőt, közöttük a Vegyépszert a majdan megkötendő szerződés teljesítésére alkalmasnak minősítette, illetve jelentkezésüket érvényesnek mondta. Így ők mindannyian ajánlatot tehetnek a tender második fordulójában, ennek nyertese építheti majd a sztrádaszakaszt.

A szóban forgó szakasz a Budapesttől az országhatárig vezető M7-es még hiányzó négy részének egyike, ezek összhossza 69 kilométer. Ebből a tervek szerint év végéig a Nagykanizsa–Becsehely közti 18 kilométeres pálya készül el. A Zamárdi–Balatonszárszó szakasz szintén idei évre tervezett átadása azonban csúszik, 2006. november helyett várhatóan jövő augusztusban helyezik forgalomba a kőröshegyi viadukt építése során felmerült problémák miatt.

Az eredetileg acélszerkezetre készült alaptervek (a híd végpontjai 30 métert meghaladó földtöltésekre támaszkodtak volna) az acélnál nehezebb, merevebb vasbeton szerkezet esetén kockázatosnak tűntek. Ezért a kivitelező a földtöltés helyett további pillérek megépítését kezdeményezte. Az 1,8 kilométer hosszú és legmagasabb pontján 80 méteres völgyhidat magában foglaló, összességében 14 kilométeres beruházás elkészülte emiatt késik.

A Balatonkeresztúr–Nagykanizsa közötti szakasz átadása eredetileg is a jövő évi átadási tervben szerepel. A projekt indítását azonban mindenképpen késlelteti a döntőbizottsági eljárás. A Letenye–országhatár közötti, a horvátokkal közösen épülő Mura-hídnál is jövőre tervezték a szalagátvágást.
Az egy kilométeres szakasz beruházását már készítik elő.






Forrás: Világgazdaság Online
http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=120324&fr=hs

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom