FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Egyre rosszabb idők járnak a beszállítókra

Egyre rosszabb idők járnak a beszállítókra

  2006.03.02. 05:43

Jó velük üzletet kötni - így öszszegezhető a lapunk által megkérdezett, névtelenséget kérő beszállítók véleménye a diszkontláncokról.

Az ilyen boltokat működtető vállalkozásokra nincs sok panasz. Igaz, a többi céghez képest nagyobb árkedvezményt kérnek, ám más sarcot (marketingköltség-térítés, polcpénz stb.) nem vetnek ki beszállítóikra. Ellenben - ha sikerül megállapodni velük - pontosan fizetnek, és nagy forgalmat generálnak. Hátrányuk ugyanakkor, hogy árpolitikájuk időről időre háborút robbant ki a kiskereskedelemben, választékukban pedig magas a saját termékeik aránya.

Ezen a helyzeten lényegében a Lidl piacra lépése sem változtatott, bár az új szereplő megjelenésének voltak a beszállítók számára kedvezőtlen közvetett hatásai. A Lidl hírétől "beijedt" hiper- és szupermarketláncok védekezésként hasonló árkedvezményeket kezdtek követelni, mint a diszkontboltok. Csakhogy emellett még a korábban kivívott kedvezményeket is fent akarnák tartani.
Nem jó a beszállítóknak, hogy partnereik zöme - ugyancsak a diszkontok terjeszkedésére válaszul - egyre több saját terméket rak ki a polcokra, amelyek a márkás árucikkektől rabolnak el vevőket.

A jövőt illetően a diszkontok üzletfelei nem túl bizakodók. Úgy vélik, a Schlecker drogérialánc, vagy éppen az Aldi diszkontbolt-hálózat megjelenésével nem sok jóra számíthatnak. Az új piaci szereplők megjelenésével erősödni fog a verseny. Az árak emiatt a mostaninál is lejjebb mennek, pedig a beszállítók évek óta még az infláció mértékét sem tudták érvényesíteni átadási áraikban. A magyar beszállítói piac szűkülése is elképzelhető, hiszen az új versenyzők leginkább saját márkáikkal töltik majd fel boltjaikat, vagy az Európában felvásárolt olcsó termékekkel.





Forrás: nol.hu
http://www.nol.hu/cikk/395957/

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom