FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : M7-es: folytatódó közbeszerzés

M7-es: folytatódó közbeszerzés

  2006.03.01. 07:59

Elutasította a közbeszerzési döntőbizottság a Betonút Zrt. és a Vegyépszer Zrt. jogorvoslati kérelmét, amelyet a Nemzeti Autópálya (NA) Zrt. ellen indítottak – tudta meg lapunk.

Így folytatódhat az M7-es autópálya Balatonkesztúr–Nagykanizsa közötti szakaszának kivitelezésére indított közbeszerzési eljárás – mondta érdeklődésünkre Béni Gyöngyi, az NA Zrt. szóvivője.

A panaszosok szerint az NA Zrt. aszfaltkeverővel kapcsolatban adott kiegészítő tájékoztatása ellentétes volt a részvételi felhívásban megfogalmazottakkal. Ezért a döntőbizottságtól a jogsértés megállapítását, ideiglenes intézkedés alkalmazását, illetve az NA Zrt. elmarasztalását kérte. A testület február 10-én ideiglenesen fel is függesztette a közbeszerzést. Az ezt követő vizsgálódás során azonban alaptalannak találták a kifogásokat, ezért kérelmüket elutasították.

Az erről szóló határozat megérkezett – mondta Béni Gyöngyi, a napokban eredményt hirdetnek a kétfordulós tender első szakaszában. Ekkor dől el, hogy kik kerülnek a rövid listára, akik a következő fordulóban ajánlatot tehetnek. A pályázaton várhatóan március végén, április elején hirdetnek nyertest.
Így a beruházás a tervezett időre, 2007 végére elkészülhet. Ezzel az M7-es 41 évvel az első bal pályaszakaszának átadását követően a határig ér (teljes hossza 245,3 kilométer lesz), és így végig sztrádán lehet utazni a horvát tengerpartig.

Az NA Zrt. az Európai Unió Hivatalos Lapjában a tavaly év végén tett közzé részvételi felhívást tárgyalásos eljárás megindítására. Az idén január 30-i határidőre hét részvételi jelentkezés – Bilfinger Berger–Swietelsky M7 konzorcium (Bilfinger Berger AG–Swietelsky Építő Kft.), PVT–M7 konzorcium (Viadom Rt.–Porr Technobau und Umwelt Ag.–Teerag-Asdag AG), Colas Autópálya Építő Közös Vállalkozás (Debmut Rt.–Egút Rt.), Zala-Somogy konzorcium (Betonút Rt.–Vegyépszer Rt.), Adria konzorcium (Strabag Rt.–Hídépítő Rt.), GranDo konzorcium (Bauunternehmung Granit GmbH–Doprastav a. s.) és a Mota-Engil s. a. – érkezett.







Forrás: Világgazdaság Online

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom