FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Balatoni autópálya: a talajviszonyokkal magyarázzák a magas költségeket

Balatoni autópálya: a talajviszonyokkal magyarázzák a magas költségeket

  2006.02.27. 05:58

Egyelőre valamivel több mint 15 kilométert adtak át pénteken az M3-as autópálya, Nyíregyházát keletről elkerülő szakaszából. Az autópálya és főútvonal további déli szakaszai júliusra készülnek el.

A sztrádaépítők és építtetők azonban még két helyszínen készülnek avatásra a következő két hónapban. Annyi bizonyos, hogy még a választások előttre időzítve történik meg az M35-ös autópálya Debrecent elkerülő szakaszának átadása, valamint az M7-es Ordacsehi és Balatonkeresztúr közötti útvonalának avatása.

Béni Gyöngyi, a beruházó Nemzeti Autópálya Rt. szóvivője egyelőre pontos avatási dátumokról nem tudott beszámolni, mivel zajlanak még az utolsó munkálatok. Az új autópályák költségeiről a szóvivő elmondta:
a nyíregyházi elkerülő teljes 25 kilométere közel 33 milliárd forintba kerül, a debreceni csaknem
13 kilométeres szakasz pedig majdnem 22 milliárdba.

Fajlagosan, tehát kilométerenként 1,4, illetőleg 1,7 milliárd forintba kerülnek az utak. Ennél jóval többe, egy kilométerre vetítve közel 2,4 milliárd forintba kerül az új balatoni sztrádaszakasz, amelynek 26 kilométere több mint 62 milliárd forintért készül. Béni Gyöngyi a megszokottól eltérő talajviszonyokkal magyarázza a költséget:

- Egy tőzeges, mocsaras területet kellett tulajdonképpen megfognia itt a kivitelezőnek. Egy sajátos és egyedülálló francia technológiával sikerült ez. Ez hosszú időt vett igénybe, és természetesen drágította a folyamatot.

A mostani avatások mellett új építkezések is kezdődnek márciusban - mondta még Béni Gyöngyi.

- Megkezdődik az M0-ás keleti szektorának építése. Ez egy újabb 26,5 kilométer lesz, ami a most új 4-es számú főúttól megy egészen az M3-as autópályáig, és ugyanezzel egyidőben az M0-ás északi hídjának is megkezdődik az építése. Ez Budapest legnagyobb hídja lesz. Ha megépül mindkét szakasz, akkor elmondhatjuk, hogy M0-ás háromnegyed része megvan.





Forrás: Magyar Rádió Online
http://www.radio.hu/index.php?cikk_id=172033

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom