FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Első a Suzuki, második az Opel, előretört a Ford!

Első a Suzuki, második az Opel, előretört a Ford!

  2006.02.23. 06:17

Tavaly közel 240 ezer személygépkocsit, a 2004-esnél 6 százalékkal kevesebbet helyeztek első alkalommal forgalomba – derül ki a Központi Statisztikai Hivatal szállítási teljesítményekről beszámoló gyorsjelentéséből.

Ezzel – két év visszaesés következtében – a 2002-es szintre csökkent az új és használt import autók eladása. Még ez is elegendő volt ahhoz, hogy folytatódjon a személygépkocsi-állomány átlagéletkor-csökkenésének tendenciája. Jelenleg 10,5 éves átlagkort jegyez a KSH, bár ezt a számot bizonyára befolyásolja jó néhány forgalomból kivonni elfelejtett, működésképtelen öreg gépjármű.

Bár az átlagéletkor csökkent, a 3 évnél fiatalabb autók arányában már gyakorlatilag stagnálás mutatkozik, úgy tűnik, hogy ehhez évi negyedmilliónál több új autót kell értékesíteni.
A gyártmány szerinti erősorrend változott 2004-hez képest: a Suzuki jó évet zárt, az Opel eladásai viszont csökkentek, így 2000 után először újra a japán márkából adták el a legtöbbet Magyarországon. Minden hatodik forgalomba helyezett autó Suzuki.

Előretört a Ford is, amely dobogós helezését egyszerre köszönheti növekvő értékesítésének, illetve a Volkswagen és a Renault visszesésnek. Utóbbi esetében különösen szembetűnő a formahanyatlás, hiszen gyakorlatilag kétmarmadára zsugorodott az értékesített autók száma. Igaz, a francia márka esetében némiképp mérsékli a kiesést a Dacia előretörése. Befért még az első ötbe a stabil növekedést mutató Skoda is. Érdekesség, hogy az első öt márka (Suzuki, Opel, Ford, Volkswagen, Skoda) összesen
55 százalékos piaci részesedéssel bír, ez erősen növekvő koncentrációt jelez a 2004-es 50 százalék után.






Forrás: Világgazdaság Online

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom