FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Akadozva haladnak a BKV-s megaprojektek

Akadozva haladnak a BKV-s megaprojektek

  2006.01.13. 08:39

A négyes metró budai állomásainak építésére a túl magas árak miatt a napokban kérnek új ajánlatokat. Az elektronikus jegy- és bérletrendszer esetében pedig az eredetileg őszre tervezett szerződéskötésre legkorábban áprilisban kerülhet sor.

A napokban kapják meg a négyes metró három budai állomásának szerkezetépítésére jelentkező társaságok az új ajánlattételi felhívásokat – tudta meg a Világgazdaság Gulyás Lászlótól, a DBR Metró Projekt Igazgatóság vezetőjétől. A Tétényi úti, Bocskai úti és Móricz Zsigmond körtéri állomás építésére vonatkozó eredeti kiírást az ajánlati árak elfogadhatatlanul magas szintje miatt eredménytelennek nyilvánították a BKV Zrt. szakemberei, és rendkívüli sürgősséggel új eljárást indítottak. Még ebben a hónapban szeretnénk megkapni az új ajánlatokat.

A négyes metróvonal megépítése forgalmi adó nélkül közel 300 milliárd forintos beruházást jelenti, amelyet 79:21 százalékos arányban finanszíroz az állam, illetve a főváros. Az összköltség 75 százalékára hitelt nyújt az Európai Beruházási Bank (EIB). A kölcsönt is a finanszírozás arányának megfelelően veszi fel a kormány és az önkormányzat. Az EIB kedvező feltételekkel, rendelkezésre tartási jutalék nélkül nyújtja a hitelt: a futamidő 25, a türelmi idő hét év, a kamat pedig háromhavi Euribor közeli.

Legkorábban áprilisban várható szerződéskötés a BKV másik nagy projektjében, a budapesti elektronikus jegy- és bérletrendszer kiépítésére és üzemeltetésére kiírt pályázaton – mondta el a lapnak Koós András, az Elektra Budapest projektigazgatója. A közlekedési vállalat a négy kiválasztott cégnek, illetve konzorciumnak (EDS Magyarország Kft., MÁV Informatika Kft., Sagem Magyarország Kft. és T-Systems) december 22-én küldte meg az őszi tárgyalásokat követően kidolgozott pontosított ajánlattételi felhívást.

A tender résztvevői január 25-ig tehetik meg ajánlataikat, ezt követően folytatódik a tárgyalásos szakasz, várhatóan három fordulóban – mondta el Koós András. A rendszer megvalósítására és üzemeltetésére vonatkozó szerződést az eredeti elképzelések szerint tavaly ősszel kellett volna megkötni, és a kisföldalattin tavasszal már bevezették volna.






Forrás: fn.hu
http://www.fn.hu/index.php?id=5&cid=115073

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom