FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : Újabb diszkontáruház Magyarországon

Újabb diszkontáruház Magyarországon

  2006.01.05. 07:29

Egy év múlva megnyitnak az első hazai Aldi üzletek, már megkezdődött a vezetők betanítása. Az idő szűke miatt eleinte nem építenek logisztikai központot Magyarországon, a szlovéniai példa nyomán kezdetben Ausztriából látják majd el a boltokat áruval.

A Világgazdaság beszámolója szerint Európa legnagyobb diszkontlánca, a 15 országban 6600 boltot működtető német Aldi hazánkban folytatja a terjeszkedést. Az osztrák leányvállalat elnöke bejelentette, hogy a decemberben létrehozott magyarországi vagyonkezelő cég után mostanra kialakultak a konkrét tervek is.

Már jövőre, 2007-ben megnyílnak az első üzletek, melyeket kezdetben a nemrégiben kibővített felső-ausztriai raktárközpontból látnak majd el. Ezt a logisztikai megoldást a Szlovéniában decemberben megnyílt 11 bolt tapasztalatait felhasználva alkalmazzák: az ottani Hofer márkanév alatt működő üzleteket is az osztrák központ látja el.

Még nem dőlt el, milyen név szerepel majd a bejárat fölött. A régióban a Hofer márka van bevezetve, de mostanság az Aldi nevet használja a csoport a nemzetközi terjeszkedésben. Az viszont már biztos, hogy Magyarország után Görögország meghódítására koncentrál a lánc, a majdani görög vezetők képzése már most folyik, a magyarokéval párhuzamosan.

Az intenzív terjeszkedés elsődleges oka a németországi forgalom visszaesése: tavaly az első félévben
4 százalékkal esett a csoport anyaországi forgalma. Ennek kompenzálására döntöttek a nemzetközi piacok meghódítása mellett.

Egy ilyen méretű áruházlánc hazai piacra lépése tovább nehezíti a a hipermarketek megjelenése miatt már így is éles versenyben álló kisebb, független üzletek és diszkontláncok helyzetét. Az új kereskedelmi törvény valamelyest enyhít a helyzeten, mert a 3 ezer négyzetméternél nagyobb alapterületű üzletek építését megelőzően az érintett önkormányzatoknak ki kell kérni a helyi regionális fejlesztési tanács véleményét a beruházásról.




Forrás: origo.hu
http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/vallalatihirek/20060104ujabb.html

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom