FFV Ipari elektronika, Automatizálás Kft. információs lapja
Tartalom
Menü
 
Hirdetések

Álláshírdetések
Cégek hirdetései
Egyéb hirdetések

 
Kapcsolat
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Fontos lehet...

Fontos linkek
Szakmai linkek
Szaklap linkek
Oktatás
Kiállítási naptár 2006
Külföldi kiállítások 2006
Rendezvények

 
Keresés...
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Referenciák

Centrál Mosodák Rt.
Dunacontrol Kft.
Elektromax Kft.
Elszöv Automatika Kft.
ESZAT Kft.
Fővárosi Vízművek Rt.
IMAG Ikarus Kft.
Mátrai Erőmű Rt.
MTD Elektro Kft.
Quint Service Kft.
VÁV Union Kft.

 
Könyvek a Libritől



 
Látogatások
 
Hírek
Hírek : A Bombardier újítja fel a MÁV-vonatokat

A Bombardier újítja fel a MÁV-vonatokat

  2005.12.23. 07:09

Huszonnégy BDt típusú vezetőállásos kocsi felújítására vonatkozó szerződést írt alá Heinczenger István, a MÁV Zrt. általános vezérigazgató-helyettese és Dian József, a Bombardier MÁV Kft. ügyvezető igazgatója a mai napon.

A megrendelés értéke 3,3 milliárd forint. A felújított kocsik a Budapest-Cegléd és a Budapest-Szolnok elővárosi vonalakon 2006. július és december között állnak a forgalomba.

A MÁV Zrt. kiemelt stratégiai céljának tekinti az elővárosi közlekedés, ezen belül is az elővárosi járműpark folyamatos fejlesztését. A vasúttársaság e stratégiája mentén, 2005. augusztusban hirdette meg az EU közösségi közbeszerzési pályázatot az elővárosi BDt. kocsik felújítására. A vasúttársaság értékelő bizottsága a Bombardier MÁV Kft. ajánlatát elfogadva 2005. december 2-án eredményesen lezárta a pályázatot. A MÁV a 3,3 milliárd forint értékű korszerűsítést EUROFIMA hitelből finanszírozza - áll a cég mfor.hu-hoz eljuttatott közleményében.

A vezetőállásos kocsik számának növekedésével 2006 második felétől a Budapest-Cegléd és a Budapest-Szolnok vonalon érzékelhetően javul a vasúti közlekedés minősége, bővül az utasok által megkedvelt, ütemes menetrend szerint közlekedő vonatok száma.

A huszonnégy kocsiban megújul a belső tér és az elhasználódott műszaki berendezések, légkondicionálást kap a vezetőállás is. A kocsik mozgássérültek által is használható WC-vel, korszerű elektronikával, távvezérlésű lengőajtókkal, textilhuzatos ülésekkel, új ablakokkal és üvegszál erősítésű műanyag belső burkolattal készülnek.

Az átépített kocsik forgalomba állásával - amellett, hogy lényegesen javulnak az utazási feltételek - csökkennek a vasúttársaság karbantartási költségei, a járművek élettartama pedig legalább 15 évvel meghosszabbodik. A felújításokat a Bombardier dunakeszi üzemében végzik.

A megállapodás révén a felújított BDt vezetőállásos kocsik száma eléri az 56-ot. Az elmúlt években a dunakeszi üzemben megújult 257 Bhv betétkocsi is. A MÁV Zrt. 2006-ban további 50 betétkocsi felújítását tervezi, a közbeszerzési pályázat kiírására az üzleti terv jóváhagyását követően kerülhet sor.

Az elővárosi forgalomban más vonalakon is történtek jelentős járműfejlesztések: a Budapest-Esztergom elővárosi vonalon 2006. januártól immár huszonhárom Desiro közlekedik Az első tizenhárom Desiro motorvonat mintegy két éve állt forgalomba, ez idő alatt az utasforgalom 22 százalékkal nőtt az esztergomi vonalon.

A Budapest-Pusztaszabolcs, Budapest-Tatabánya és a Budapest-Székesfehérvár elővárosi vonalakon várhatóan 2007. év elejétől 30 korszerű Flirt villamos motorvonat áll forgalomba.




Forrás: mfor.hu
http://www.mfor.hu/cikk.php?article=24271&pat=6

 
Ön már látta?
Indulás: 2004-04-12
 
Információk

Partnereink:

Agricola információs lapja

Disznövények 

Vadászati Információs Portál





            


Hírek
Hírek külföldről
Technika - Tudomány
Mosoly oldal


 
A nap képe
 
Virtuális Kiállítás

 
Fórum




Belépés
Tudnivalók
Moderálási alapelvek

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
StatElit

 
Top 1000
 
Tartalom