Hírek : Luxusmárkával bővül a hazai háztartási géppiac |
Luxusmárkával bővül a hazai háztartási géppiac
2005.12.13. 07:11
A hazai készülékek felső kategóriás szegmensét célozza meg a Fagor Hungária Kft. 2006-tól bevezetendő új márkája, a De Dietrich, írja a Világgazdaság.
A cég, mely a francia Brandt csoporthoz tartozik exkluzív beépíthető háztartási gépeket értékesít, melyek közül jövőre elsőként a pirolitikus elektromos sütőket és az indukciós elektromos üvegkerámia főzőlapokat forgalmazza a magyarországi leányvállalat.
A magyarországi fehérárupiacnak értékben mintegy öt százalékát képviselik a több száz ezer forintos felső kategóriás termékek. Ebbe a körbe tartozik a német Miele, amely csak ebben a szegmensben forgalmazza készülékeit, továbbá az Electrolux AEG márkája, de idesorolja Ariston márkáját az Indesit cég, illetve egyes termékeit a Bosch Siemens.
A Fagor 1995 óta van jelen a hazai piacon, 1997-ben alakult át képviseletből kereskedelmi leányvállalattá. A cég éves forgalma ötmilliárd forint körül alakul, főbb termékcsoportjaiban - mosógép, beépíthető termékek - ott van a piac meghatározó cégei között.
Ugyan a fehérárupiac idén másfél évtizede nem látott mélypontra zuhant a vállalat bizakodó, s többek közt a felső kategóriás piacra lépésben látja a kiutat. Ez a vevői csoport lakberendezővel terveztet és konyhastúdióból szerzi be az eszközöket, így a jó márkák minden híresztelés ellenére talpon tudnak maradni, számol be a Világgazdaság.
Forrás: mfor.hu http://www.mfor.hu/cikk.php?article=24035&pat=6
|