A Shell immár minden benzinkútjánál a helyi viszonyokat figyelembe vevő, napi versenyárat alkalmaz - jelentette be Varga István, a Shell Hungary elnök-vezérigazgatója.
Kerékgyártó Péter üzletágvezető hozzátette: piaci részesedésük a márkás kutak között 22 százalékra csökkent a tavalyi 23 százalékról, de bíznak a trend megfordulásában.
A rendszerhez több tucat diszkontkútjával az idén csatlakozott a Tesco.
(Szakértők szerint a diszkontbenzinkutak egyre nagyobb piaci részt képviselnek a honi üzemanyag-kiskereskedelemben, de árelőnyük lassan apad, miközben szolgáltatásaik továbbra is elmaradnak a hagyományos láncokétól.)
A Shellnél elmondták, hogy hamarosan a kútjaik "totemoszlopain" is megjelennek az alaptermékek árai.
A cég 1999 óta ezeken saját márkáit hirdette, példáját később több nagy lánc is követte, ez vezetett végül a benzinkutak árfeltüntetésére vonatkozó jogszabály módosításához, amely előírja, hogy az útról is jól látható módon kell kiírni az árakat. Ennek a Shell úgy tett eleget, hogy egy nagy reklámfeliratra írja ki az árait, hiszen több kútjánál jelenleg nincs is "totemoszlop".
Forrás: nol.hu
http://www.nol.hu/cikk/386139/